Elvin kom till världen nästan 11 veckor innan beräknat datum. Mycket hände som behöver bearbetas och mycket kommer att hända som behöver tas reda på. Här vill jag ge mig själv lite stöd i vardagen och hoppas att jag kanske kan vara en hjälpande hand för någon som hamnar i en liknande situation.

torsdag 10 oktober 2013

Fladderbarn :D

Igår var en dag som vilken annan. Vi har hos mamma på lite tillistid och Elvin for omkring i gåstolen. Mystid och en skön dag.

Nille hittade en bokylla som han ville att vi skulle åka och titta på. Vilket resulterade i att vi köpte dom :0p ovanligt för att vara vi haha.

Sen skulle vi göra Elvins nattrutin. Han fick mysa lite i sofan för att tagga ner. Sen ner i sängen. Jag lämnade honom där, som vi brukar, och klev iväg för att fixa lite. Nille kommer tillbaka efter att lämnat släpet och går för att säga godnatt till Lillgrisen. Han sover inte. Jag går oxå in för att mysa lite innan natten. Elvin ligger och flaxar runt. Han har ett stort leende på läpparna och far omkring från mage till rygg och flyttar sig runt i sängen rätt bra på drt sättet. Sen lägger nille nappen som lockbete. Elvin börjar som han gjort sen rullar han över på magen och börjar daggmaska sig framåt, upp med rumpan i vädret och rulla över det i resten av kroppen. Sötnöt.

Han höll på i typ en halvtimme haha. Vi hade en så mysig kväll. Och efter många om och men kom hsn slutligen till ro och sov till 5.30.

Vi har världens finaste son. Nu är det bara att vänta och se om det va en engångsförelteelse lr om han fortsätter.
Vi har fortfarande inte hört något från MR och jag börjar bli irriterad.

Puss&kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar