Elvin kom till världen nästan 11 veckor innan beräknat datum. Mycket hände som behöver bearbetas och mycket kommer att hända som behöver tas reda på. Här vill jag ge mig själv lite stöd i vardagen och hoppas att jag kanske kan vara en hjälpande hand för någon som hamnar i en liknande situation.

fredag 25 oktober 2013

Hemma igen

Med blixtrade huvudvärk ligger jag och lyssnar på Elvins snarkningsr lr vad man nu ska kalla ljudet. Vi fick åka hem strax efter ett i natt och var i säng vid två. Elvin pallades upp u sängen och visade högljutt sitt missnöje. Vilket ledde till att han fick sova på min mage. Fem i morse palla  jag inte mer när ryggen kändes som den skulle gå av. Sen sov han uppallad tills nu vid nio.

Han låter fortfarande och det blir till att ringa barnmottagningen och höra. Vet inte hur jobbigt han tycker andningen är.

Ny dag nya tag.
Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar