Elvin kom till världen nästan 11 veckor innan beräknat datum. Mycket hände som behöver bearbetas och mycket kommer att hända som behöver tas reda på. Här vill jag ge mig själv lite stöd i vardagen och hoppas att jag kanske kan vara en hjälpande hand för någon som hamnar i en liknande situation.

torsdag 12 september 2013

MR och söva

Vi har väntat i månader på att få en tid för Elvin och MR och nu äntligen har vi fått det. Och snart så nu sätter de nerverna igång aitt arbete och kommer väl att jobba övertid tills vi sitter säkert på andra sidan.

Vi ska mer lr mindre spendera hela nästa tisdag på avd 45 på sjukhuset.  Han ska sövas och röntgas och jag hoppas att det göra "ordentligt" så vu slipper alla dessa nerver ett tag framöver. Jag vill ha ett svar om något är på tok lr om vi kan slappna av ett tag.

Elvin mår bra och utvecklas som han ska tror jag.  Han älskar sin gåstol haha och blrjar bli lite farlig :0p
Han dregglar på som neagarafallet och endast två små tabdsebissingar har kikat fram i underkäken.  Men gud så söt han är.  Han gillar fortfarande inte att ligga på golvet och än mindre på mage. Han kommer nog inte krypa haha.

Han är vääääldigt bestämd och jag bävar för vart hans humör och temperament kommer att ta vår lilla familj i framtiden.

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar