Elvin kom till världen nästan 11 veckor innan beräknat datum. Mycket hände som behöver bearbetas och mycket kommer att hända som behöver tas reda på. Här vill jag ge mig själv lite stöd i vardagen och hoppas att jag kanske kan vara en hjälpande hand för någon som hamnar i en liknande situation.

torsdag 9 maj 2013

Mycket på g

Det händer massor här. Elvin förändras varje dag som går och blir starkare.
Vi har kommit fram till att han inte gillar att ligga på mage på plan yta men att han gillar att flyga. :0)

Han har även suttit i matstolen för första gången. Aningen vingligt men ack så fint.

Jag hittade en ny prematurförening som jag ska se om jag kan kontakta och börja virka bläckfiskar. Dom anordnar även prematurträffar och nästa är i gbg nästa helg. Ska se om man kan få följa. Vill verkligen få träffa fler som vi.

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar