Elvin kom till världen nästan 11 veckor innan beräknat datum. Mycket hände som behöver bearbetas och mycket kommer att hända som behöver tas reda på. Här vill jag ge mig själv lite stöd i vardagen och hoppas att jag kanske kan vara en hjälpande hand för någon som hamnar i en liknande situation.

tisdag 5 september 2017

Dagis när hjärtat brister lite gran

Suck! Dagisdag idag, tre dagar i veckan kör vi fortfarande. Everest började gråta redan hemma och ville vända i dörren. Han va så lessen. Han som såg fram emot förskolan så mycket innan sommaren verkar inte riktigt ha hittat sin trygghet. Han vill ha med mig in. Hjärtat brister när man får lämna över ett skrikande barn som bara vill va med mamma!
Dom ringde nyss, allt va bra å han va rätt nöjd för tillfället. Så skönt men oron i magen när dom ringer haha.

Jag å Nille ska till banken idag, sen ska vi käka lunch innan jag lämnar honom på jobbet igen. 

Innan dess en kopp kaffe å lite mord på tvn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar