Elvin kom till världen nästan 11 veckor innan beräknat datum. Mycket hände som behöver bearbetas och mycket kommer att hända som behöver tas reda på. Här vill jag ge mig själv lite stöd i vardagen och hoppas att jag kanske kan vara en hjälpande hand för någon som hamnar i en liknande situation.

onsdag 19 juni 2013

det Är mycket som hÄnder hÄr. jag har en lÅnemobil som jag inte alls kommer Överens med haha sÅ inlÄgget ser lite muppigt ut.

vi vart ju kallade pÅ hjÄrnulrtaljud och var pÅ det i mÅndags. han viste inget han som gjorde undersÖkningen. vilken sida, vad ska jag leta efter mm. vÄldigt fÖrtroebdeingivande. men men det kÄndes ÄndÅ bra att dom gjorde ett eget. fÅr se om vi fÅr nÅgot svar pÅ det.

vi var Även pÅ babysim hag och elvin. det verkade han gilla massor sÅ det blir nog fler gÅnger. det Är sÅÅÅ skÖnt att se att elvin Är tillbaka efter Öroninflamationen och att det Åter igen bÖrjar hÄnda saker i utvecklingen. han blir.bara starkare och strarkare sÅ att han snart sitter sjÄlv. han tar saker nu och fÖr dom till munnen  och bÖrjar upptÄcka sina fÖtter.

han Älskar mat men mest frukt, grÖt suger och den gÅr inte ens ner med fruktpure pÅ haha. han sollar pÅ nÅgot sÄtt sÅ grÖten kommer ut igen.
nÄr vi var pÅ neo sa dom att maten rÄknas frÅn fÖdseln och inte korreÅldern  sÅ nu bÖrjar vi experimentera allt mer och ska i veckan testa riktig mat. det blit spÄnnande och se den reaktionen.

och det dÄr med att inte kÄka mejeriprodukter funkar inte riktigt... glass Är bara sÅÅÅÅ gott och elvin blir skogstokig om han inte fÅr smaka nÄr vi Äter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar